Zondag 29april

30 april 2018 - Livingston, Montana, Verenigde Staten

Weer een rustdag vandaag en genieten van de rust op deze camping. We lezen wat en wandelen wat en kijken nog eens naar de foto's die we gemaakt hebben. Voor morgen alvast een beetje de route uitgestippeld naar Canada en willen in ieder geval HW90 al verlaten om weer een volgend plekje te zoeken voor de nacht. Ben blij dat ik dat thuis in Nederland niet elke dag hoef te doen. Maar het is ook wel weer spannend. We lezen nog even de mailtjes en de reacties en tegen 5 uur draait er een camper het terrein op en is ook van Canadream. We kijken of we de mensen al eerder ontmoet hebben; maar dat is niet het geval. We maken even een praatje en zij vertellen dat ze op 18 april zijn gestart. Aangezien ze morgen het YP in willen; hebben wij ze onze toegangskaart gegeven die nog voor 4 dagen geldig is. Zij weer blij.

Vandaag was het niet zulk fraai weer als gisteren en moesten we het doen met 17C° en bewolkt weer. Maar wel droog. Vanavond nog een spelletje Scrabble en dan weer knorren.

Ons uitzicht op de camping

1. Annemarie:
    30 april 2018
    Jeetje wat gaan jullie toch weer snel. Hier ook bagger weer. Vannacht heel veel regen gevallen, t waait en is fris. OV staakt vandaag en morgen dus het is weer een uitdaging om op het werk te komen. Truste!
  2. Hans en Truus:
    30 april 2018
    Hier van thuis,zondag 15mm en vannacht 21mm tot 7uur hè,gelukkig weinig windt maar krijgen nog 2slechte dagen,en volgend weekend naar 20gr .dan gaat Jaco met de hele fam naar België .ik ga de kas aanvegen en heb zaterdag met Pawel die boom weggezaagd en Rob heeft het gras gemaaid.dus voorlopig water zat,en hoop bij jullie ook nog kunnen genieten van het weer.gr.
  3. Carla:
    30 april 2018
    Prima zo’n rustdag tussendoor jullie vreten de kilometers daar!
    En niet zo heel warm is ook best goed toch?
  4. Tonny & Joop:
    30 april 2018
    Goede middag vakantiegangers,hier bij ons gaat alles goed.Alleen jammer dat het een verregende dag is van daag.Anders hadden we weer lekker gaan wandelen met onze kleindochter.We vermaken ons toch wel ze licht nu heerlijk te slapen,ook dat is al mooi om naar te kijken.We wensen jullie verder een hele mooie en veilige reis.We lezen jullie berichten en genieten er van.groetjes uit een kletsnat Dordrecht.
  5. MAr en JAn;!:
    30 april 2018
    Ach regen op zijn tijd is ook wel goed. Houdt het daar maar.😀
  6. Annie/anna braam gaal:
    30 april 2018
    He tolletje fijn om te lezen dat alles goed gaat .hier gaat het ook zo zn gangetje gisteren een heel gezellige dag met tie gehad vast met haar mn verjaardag gevierd en vandaag op de kleurclub donderdag met 3 kennissen en zaterdag met mn kids en co en de kleinkids nicht bonusdochter ook mn ex schoonzoon komt zo fijn dat wemet zn allen mog steeds leuk contact hebben en mn kleinzoons hebben op een na nu verkering en die vriendinnen en vriend van mn kleindochter gaan mss ook mee lunchen op zijdelwaardplein hoop op mooi weer kunnen we op terras eten we gaan lunchen omdat de kleinkids en aanhang wss oeten werken twee moeten zeker werken va 4.30 smiddags dus gaan we om 13 uur met elkaar lunchen de groep wordt te grootom bij mij thuis het te vieren dan zitten we klem tegen elkaar dat is dus geen doen meer we gaan wel na afloop lunch bij mij thuis koffieof thee of id drinken met gebak erbij anders wordt het zo langzamerhand niet meer te betalen he en het gSt tenslotte om het gezellig samen zijn dan be n ik op Zn best ben en blijf geloof ik de moederkloek die het spul bijelkaar wil houden dat is voormij geluk in optima forma liefs van mij en drink er 3 mei maar eentje of twee of drie op mij liefs en tot schrijfs