Donderdag 3 mei

3 mei 2018 - Radium Hot Springs, Canada

Vandaag wordt het een relaxte dag. Daarom nog maar even blijven liggen in bed. We hebben geen rancher gezien die het campgeld op kwam halen en gepast geld hadden we niet. Dus weer gratis overnachting. Was nu de eerste keeer dat er een Provinciale Campground open was en lag heerlijk rustig. In Radium Hotsprings dan nog maar even naar de Touristinfo om weer even te internetten en gaan dan om half 10 ons bij de kassa vervoegen naar de IceParkway om voor 2 dagen entree te betalen. Het is lekker zonnig en de temperatuur is goed. We moeten eerst door het Kootenay National Park en zodra we iets moois zien stoppen we even om foto's te maken. Het is net iets meer als 100 km als we op de Iceparkway komen en gaan naar Banff. Als we daar de camping hebben gevonden blijken er heel veel campers van Canadream te staan en alles staat open en bloot op het asfalt. We besluiten dan om te gaan tanken in Banff en dan maar naar de camping in Lake Louise te rijden. Het is nog erg vroeg. We pakken weg 1A en zijn bijna op de bestsemming als de weg  verder afgesloten is en dan via HW1 de weg naar Lake Louise moeten vervolgen. We kunnen een mooi plekje uitaoeken op de camping; maar veel plaatsen zijn nog ingesneeuwd en niet bruikbaar. We gaan maar vroeg naar bed en zijn nog steeds blij met onze 2 dikke dekbedden.

1. Carla:
    6 mei 2018
    Moet je in Nederland niet om komen gratis overnachten maar het houd de reis voor jullie wel een beetje leuk.
  2. Annie/anna braam gaal:
    6 mei 2018
    Wat fijn dat jullie zo genieten hier is bet bloedje heet neem ,maar ff klompje mee om mij af te koelen ik heb geen dekbed nodig pfff is wel erg warm nu