Vrijdag 27 april

28 april 2018 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Dachten gisteravond dat we aan een rustige weg stonden; maar het verkeer raasde de hele nacht door en dus weinig geslapen. Omdat we tegen 9 uur in Cody willen zijn vertrekken we bijtijds want het is nog ruim 1 uur rijden. Gelukkig is de Touristoffice al open in Cody en vragen daar welke ingang van het Yellowstone Park we in kunnen. De noordoostkust gaat helaas niet omdat er een deel van een brug is ingestort. We moeten daarom naar de noordelijke ingang en dat is nog 300 kilometer rijden. Maar gaan dan maar eerst weer in de library internetten en zodra dat klaar is; de route volgen die ons is gezegd. We tanken nog even voor we de plaats uitrijden en volgen een weg die langs de oostkant van Yellowstone Park loopt. Tegen 12 uur nemen we een pitstop en gaan warm eten. We hebben niet veel keus meer; maar doen het er maar mee. In Livingstone gaan we wel weer even onze voorraad aanvullen. We nemen gelijk alles voor het weekend mee; want we weten niet waar we het weekend zitten. Nog voor we het park inrijden nog even tanken en zijn dan om 5 uur bij de noordelijke ingang. We mogen voor $ 30,00 de hele week in het park doorbrengen, maar zullen nog eens 35 miles moeten rijden voor een camping; want de eerste staat al vol en er zijn maar 2 campings open. We vliegen dus een beetje door het park heen en nemen (nog) geen foto’s. Als we tenslotte bij de andere camping in de rij staan om geregistreerd te worden, besluiten we om maar buiten het park te kijken of daar een campground is; want er zijn maar weinig campings open. Dus nog eens 14 miles rijden en nu vinden we in het dorp na de uitgang wel een plekje bij een Motel waar ook een RV park bij hoort. Helaas is de internetverbinding slecht en kan ik weinig doen. We gaan ons dan maar eens lekker douchen en vroeg in bed.

Ons slaapplekje

1. Diana:
    Oeps......foutje bedankt! Als je alles van te voren weet 😉
    Ik geniet weer van jullie avonturen, fijn dat ik op deze manier het mee mag beleven. Geniet er van samen! Groetjes Diana xx
  2. Carla:
    28 april 2018
    Zo ik ben ook weer helemaal bij met reageren door omstandigheden liep ik erg achter.
    Jammer van deze onrustige nacht later op de dag misschien even een uiltje knappen?
  3. MAr en JAn;!:
    28 april 2018
    Nu slechte internetverbinding; kon mijn verhaal niet afmaken. Sorry.
  4. MAr en JAn;!:
    29 april 2018
    Zitten nu voor 2 nachten op KOA camping bij Livingstone. Prachtig hier en heb weer internet!
  5. Annie/anna braam gaal:
    29 april 2018
    margareth en jan hebben jullie nog geen houten kont van al dat rijden tjeetje het zijn wel afstanden die julliemaken maar dat us misschien er juist leuk en spannend aan . ik geniet in ons koude kikkerlandje wel mee het is hier ook niet warm zit met de verwarming op 21 graden en ril nog dus ga masr vrieg tv liggen kijken en lekker in mn warme bed T ie is naar huis was hier om al vast mn verjaardag te vieren we hadden het weer erg gezellig zo samen en hoop nog lang van ons samenzijn te hooi en te gras te kunnen genieten fen Margareth als je terug bent vraag ik Tie wel weer hier kun je in geuren en kleuren je verhaal kwijt ik stuur nu alle verslagen aan haar door groetjes van ons beiden en nog een hele fine reis verder
  6. MAr en JAn;!:
    29 april 2018
    Daarom lassen we nu ook rustpauzes in, want we hebben nog tijd genoeg.